06 Disember 2013

FAMILY TRIP KLIMS 2013 @ ISUZU

Assalamu'alaikum,


Bersambung lagi penceritaan aku di KLIMS 2013. Terhenti seketika dek out-station, menjalani kursus di Agensi Nuklear Malaysia di Bangi.


Tak banyak model Subaru yang dipamerkan di KLIMS 2013 ni. Begitu juga dengan model-model Isuzu yang letaknya bersebelahan dengan ruang pameran Subaru.




Isuzu hanya mempamerkan model D-Maxnya sahaja dan model lori.


Mungkin ini sahaja yang dipasarkan di Malaysia.


Selepas mengisi borang mengenai model-model Isuzu yang diminati dan mendapat cenderahati, aku dan famili berpusing-pusing melihat kereta-kereta Isuzu.



Antara yang dipamerkan... tak lain tak bukan Isuzu D-Max..


 photo P1170861_zps81879a19.jpg



 photo P1170863_zpsc9b29000.jpg


 photo P1170865_zps48d5e55b.jpg



Dan... model lori...


 photo P1170864_zpsc7ba4783.jpg


 photo P1170862_zps2e7c4ad1.jpg


Tak semena-mena, minggu lepas ada seorang jurujual Isuzu telah menelefon aku bertanya sama ada aku berminat untuk memiliki sebuah D-Max....



InshaAllah... ada rezeki lebih... aku beli sebuah.. hehehe...


"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


Wassalam


-bersambung-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...