24 April 2013

PACIFIC COAST PC800

Rabu
13 Jamadil Akhir 1434
24 April 2013



Assalamu'alaikum,



Ada sesiapa tahu mengenai Honda Pacific Coast?



Inilah salah sebuah jentera keluaran Honda. Ingat lagi aku semasa zaman persekolahan dulu... Waktu tu aku mengenali Pacific Coast ni dari majalah motor luar negara...kalau tak salah Two Wheels...



Boleh dikatakan Honda Pacific Coast ni... adik kepada Gold Wing...



Antara motor touring yang hebat pada zaman tu....



Baru-baru ni... salah seorang sahabat aku nak melepaskan pemilikan Honda Pacific Coast kepunyaannya...



Gambar dan detailnya boleh dilihat di Honda Pacific Coast PC800 - Motorcycles for sale Selangor - Mudah.my



Jadi... kepada sesiapa yang berminat... boleh berhubung dengan aku.....



Motor dalam keadaan tip-top....



"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."



Wassalam

4 ulasan:

  1. Saya dan suami berhasrat utk mencari sebuah motosikal yg sesuai utk pusing malaysia. In sha Allah slps syawal nnti. Boleh bagi tips tak? gabriela_nis@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi saya...antara motor yg bagus adalah versys. Motor yg telah teruji merentas dari Malaysia hingga London tanpa sebarang masalah.

      Kalau berkemampuan...BMW GS antara yg terbaik.

      Sekadar pendapat saya. Selamat menjelajah....

      Padam
  2. motor cup pun jadi lerr...bajet ciput
    As-salam Syawal dari BS & Family

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam syawal juga dari saya sekeluarga..

      Padam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...