14 Disember 2012

USER TRAINING 2012: WAD TINGKAT 2

Khamis
29 Muharram 1434
13 Disember 2012




Assalamu'alaikum,




Agak lama dah aku tak beri user training.




User training ni dianjurkan oleh syarikat tempat aku kerja... diberikan kepada staf Hospital Tuanku Fauziah.




Selalunya.... user training ni diadakan sebulan sekali dan antara yang mengikutinya adalah para jururawat terlatih.




Antara equipment yang selalu diberi tunjuk ajar adalah syringe pump, infusion pump, defibrillator, ECG dan patient monitor.




Photobucket




Pihak user yang terlibat hari ni adalah staf Wad Tingkat 2. Event diadakan di Bilik Seminar Wad Tingkat 2.




Lebih kurang jam 2.15 petang... aku ke Wad Tingkat 2... manakala Mohd Nor dah ke sana sejak awal lagi.




Sebaik sampai... terus aku ambil beberapa equipment....




20121213_144515




Lebih kurang jam 2.30 petang... user training bermula dengan Mohd Nor memberi talk mengenai defibrillator.




Photobucket




Selesai Mohd Nor memberi talk... aku pula mengambil alih... dengan talk berkisar syringe pump dan infusion pump.




20121213_155656




Kemudian... Mohd Nor sambung pulak talk berkisar patient monitor...




Lebih kurang jam 4.30 petang... event berakhir.




Semoga para jururawat dapat menggunakan peralatan-peralatan ni dengan sebaiknya...




"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."




Wassalam
Published with Blogger-droid v2.0.9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...