05 November 2012

DUCATI @ DUKAHATI....

Catatan Ayah



Rabu
15 Zulhijjah 1433
31 Oktober 2012



Assalamu'alaikum,



Ducati... satu nama yang sangat gah...



Sesiapa yang mengaku meminati alam permotoran ni... pasti tahu akan jenama ni...
 P1150735copy



Bagi aku... Ducati ni adalah salah satu jenama motor yang sangat mewah... yang tak termimpi untuk aku memilikinya...



Jenama yang intim dengan warna merahnya... kelajuannya... dan prestigenya...



P1150729copy



Inilah dia barisan keluaran Ducati... atau boleh aku panggil... Dukahati..???? hehehehe.. =P



P1150720copy

Hypermotard 796..



P1150721copy

Streetfighter 848...



Photobucket

Monster 795... yang pemasangannya dibuat di Thailand...



Photobucket

Diavel...



Photobucket

Multistrada...



Dan... model yang paling terkenal...



Panigale 1199... atau orang kampung aku panggei.. Peningpale.. hehehe.. =P



Photobucket



P/S: Bilakah mampu aku meminangnya...????



"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."



Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...