04 September 2012

GTTSBK DATANG RUMAH...

Catatan Ayah


Selasa
17 Syawal 1433
4 September 2012


Assalamu'alaikum,


Sabtu lepas.. aku amat berbangga dan berbesar hati... kerana telah menerima kunjungan dari kawan-kawan GTTSBK...


Ketika pulang ke rumah dari Program Alam Ria PASTI... aku telah menerima panggilan telefon dari salah seorang kawan aku dari GTTSBK.. iaitu Antu Korner.. yang mereka bercadang untuk datang ke rumah...



Kawan-kawan GTTSBK telah datang dari Ipoh.. dan mereka telah datang ke Kodiang.. mengiringi pengantin.. yang juga salah seorang dari kawan-kawan GTTSBK.. iaitu IR-One Shah.. yang melangsungkan majlis perkahwinan..


20120901_142541


Cuma malangnya.. aku tak berkesempatan untuk ke majlis kenduri tersebut kerana telah ke majlis anak aku tu...


Selepas bersembang dengan Antu Korner.. terus aku menuju ke Masjid Kodiang.. untuk berjumpa dengan mereka.. dan seterusnya membawa mereka ke rumah.. untuk berehat sekejap.. dan cadangnya membawa mereka ke Kuala Perlis untuk menikmati laksa Kuala Perlis...


Ramai juga yang datang dalam konvoi kali ni... antaranya Superyan dan Superyin, Antu Korner dan Bos Yang Berkata, Nash dan lain-lain..


p/s: semua guna nama nickname saja.. hehehe..


Selepas masing-masing selesai menunaikan fardhu solat.. terus kami bergerak ke rumah aku...


20120901_145911

Pasangan suami isteri yang bahagia...


20120901_145941


Sampai di rumah.. masing-masing berehat.. sambil makan-makan kueh raya.. hehehe.. yang tu jer yang ada.. 


20120901_153811


20120901_153820

Sembang sambil tengok cerita Sanggam..


20120901_153850


20120901_153908


20120901_153924


20120901_153931

Keletihan sangat gamaknya Antu Korner...


20120901_153940


Selepas berehat seketika... kami semua bersiap untuk ke Kuala Perlis.. untuk menikmati laksa Kuala Perlis...


20120901_154416


Dan seperti biasa.. aku bawa ke kedai Laksa Kak Su...


20120901_161524


20120901_161530


20120901_161537

Apa yang Superyin bincangkan tu... macam cakaran harimau jer.. hehehe.. :-P


20120901_161542


20120901_161557


20120901_163001


20120901_163007


20120901_163014


20120901_163020

Bos Yang Berkata sedang adjust seluar kot... kekenyangan.. hehehe.. :-P


20120901_164827


20120901_164832


Terima kasih kepada semua yang sudi bertandang ke rumah aku...


Nanti.. bila datang ke Perlis lagi.. jangan lupa calling-calling.. dan datang lagi ke rumah..


p/s: Superyan.. jangan lupa bagitau bila nak ke Phuket.. hehehehe...


"Pengalaman membentuk kematangan dan keperibadian..."


Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...