15 Ogos 2012

AYAM GORENG HANGAT

Catatan Ayah


Rabu
26 Ramadhan 1433
15 Ogos 2012


Assalamu'alaikum,


InsyaAllah..hujung minggu ni..kita akan menyambut Aidil Fitri..meninggalkan Universiti Ramadhan...


Mudah-mudahan..segala usaha dan pembelajaran sepanjang Ramadhan ni..dapat diteruskan sepanjang tahun...



Semasa pertengahan ramadhan yang lalu..aku dan Che Ami telah ke Changlun... sebab teringin nak makan ayam goreng panas...


Kali ni...rasa macam nak pi pulak...dan nak bawak sekali famili...bagi depa rasa sama....


So...selepas terawih..kurang lebih pukul 10 malam...kami pun bertolak ke Changlun...


Photobucket


Photobucket


Ayam goreng hangat ni...dihidangkan di Restoran Yasmeen..dan rasanya semua rangkaian Restoran Yasmeen ni ada menyediakan juadah ni...


Photobucket


Dimakan bersama dengan nasi dan sedikit kuah campur... dan inilah hasilnya..


Photobucket


Sedap rasanya ayam goreng yang dimakan panas-panas ni... Kalau nak rasa.. mai ler.. =P


Photobucket


Malam tu..taklah ramai sangat orang..jadi makan pun agak selesa.. Kakak dan Bangcik pun makan..sampai tambah...


Photobucket


EErrrrkkkk.... Alhamdulillah.. Syukur atas kurniaan rezeki Allah.. selesai makan..kami sekeluarga pun keluar pusing-pusing sekitar tempat parkir kereta...sebab nak tengok gerai-gerai yang menjual pelbagai barangan bersempena nak raya ni...


Macam-macam ada....


Antaranya...


Photobucket

Tudung...


Photobucket

T-shirt...


Photobucket


Photobucket

Kasut....


Photobucket

Kupiah dan lebai....


Tapi..masih belum banyak gerai yang dibuka...kalau sehari-dua lagi..mau sesak dengan orang ramai...


p/s: ok lah..lewat dah ni...kami pun pulang...dengan kekenyangan... Alhamdulillah..


"Pengalaman membentuk kematangan dan keperibadian..."


Wassalam 

1 ulasan:

  1. alamak...rindu pulak kmpung halaman. hehe. .insyaAllah esok sy balik changlun. lama x pekena nasi kat yasmeen tu. memang sedap :)

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...