20 Julai 2012

KAWAN LAMA

Catatan Ayah


Jumaat
30 Syaaban 1433
20 Julai 2012


Assalamu'alaikum,


Alhamdulillah..esok masuk 1 Ramadhan 1433...bulan yang mulia...di mana semua umat Islam akan mengerjakan salah satu rukun Islam...iaitu bepuasa di bulan Ramadhan...semoga kita semua akan mendapat keberkatan di bulan Ramadhan yang mulia ini...


Baru-baru ni...aku telah mendapat kunjungan...



Gembira di hati...kerana kunjungan tu datangnya dari sahabat aku..di mana persahabatan kami bermula semenjak dari bersekolah di Sekolah Teknik Alor Setar dulu...semenjak tahun 1988...



Photobucket


Inilah dia...Norizam (kiri) dan Nazri (kanan)...


Kini..Norizam yang bergelar seorang guru...tinggal di Kulim... Last sekali aku berjumpa dengan Norizam..kalau tak salah aku..dalam 2 tahun yang lepas..semasa aku ke Kulim...


Norizam dulu...sekelas dengan aku...dari tingkatan 4 hingga tingkatan 5...dalam kelas Mekanikal...


Manakala Nazri..dulu dalam kelas Perdagangan...


Aku dan Nazri pernah tinggal serumah dulu..semasa bekerja di Sungai Petani...sekitar tahun 90an...


Semoga persahabatan kami akan kekal selamanya...hingga akhir hayat...


"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


Wassalam 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...