15 Julai 2012

HSB VS HTF

Catatan Ayah


Ahad
25 Syaaban 1433
15 Julai 2012


Assalamu'alaikum,


Seumur hidup aku...belum pernah lagi aku main futsal...


Bukan apa...cuma aku kurang berminat sikit dalam hal-hal main bola ni...setakat suka tengok saja...


Namun begitu...aku tetap support kat kawan-kawan yang dok main futsal ni...satu riadah yang baik untuk kesihatan...


Baru-baru ni...kawan-kawan dari Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) telah menjemput kami untuk bermain futsal...di Titi Gajah, Kepala Batas, Kedah..


Selepas perbincangan...maka terealisasikan perlawanan futsal persahabatan antara BEMS HSB vs BEMS HTF...yang bukannya satu perlawanan pun...sekadar bermain bersama-sama sambil bersuka-ria...


Perlawanan futsal ni telah diadakan pada 13 Julai 2012 yang lalu...bertempat di D'Futsal Centre...yang letaknya di Titi Gajah, Kepala Batas...berhadapan dengan Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim.....


Pemainan bermula dari jam 9 malam hingga 11 malam...


Dalam pukul 8:18 malam...aku bertolak ke Jitra...dengan Siput Sedutku...untuk memberi sokongan...


Photobucket

Berhenti sekejap kat Kepala Batas...pekena nescafe sat...sebab lapaq... tak pekena nasi lagi ni...last sekali makan nasi semasa sarapan pagi...


Photobucket

Kurang lebih pukul 9.30 malam...baru aku sampai kat D'Futsal Centre tu...


Kebetulan Mat Yusri pun baru sampai...manakala yang lain-lain dah pun sampai...dan tengah bermain...


Photobucket

Gi Pang tengah ambik feel sebelum bermain...


Photobucket

Tengah tunggu giliran bermain... =D


Macam-macam gelagat dapat dilihat...


Photobucket







Photobucket







Photobucket







Photobucket







Photobucket







Photobucket







Photobucket







Photobucket


Aku ada rakam video...permainan selama 2 jam...aku shortkan sehingga 30 minit...dan aku bahagikan kepada 3 video...


Inilah dia video...sekadar berkongsi keseronokan...


















Seronok...bermacam-macam hal...haha.. =D


Hampir jam 11.30 malam baru berhenti main....


Photobucket




Photobucket




Photobucket




Selepas berehat seketika...kami ke Jitra pulak...berlepak-lepak sambil bersembang dan makan char koew teau kat depan Yawata, Jitra...



Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket



Kurang lebih pukul 1.00 pagi...baru kami pakat bergerak balik Perlis...


Alhamdulillah...release tension kerja...dapat berseronok dengan kawan-kawan...


p/s: ada perlawanan timbal balik kot nanti...lepas raya puasa..buat kat Kangar pulak... =D


"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


"Sejarah melakar kenangan..."


Wassalam

2 ulasan:

  1. Tahniah rajin sungguh ambil video...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saja seronok-seronok rakam gelagat kawan-kawan...buat kenangan... B-)

      Padam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...