01 Mei 2012

YAMAHA T-MAX - KEMASKINI

Catatan Ayah


Selasa
9 Jamadil Akhir 1433
1 Mei 2012


Assalamu'alaikum,


Terlebih dahulu.. aku nak ucapkan selamat bercuti sempena Hari Pekerja...


Hari ni... aku nak berkongsi beberapa gambiran yang aku ambil semasa aku ke Petronas Cubprix hari ahad lepas... dan kali ni aku nak berkongsi gambiran sebuah maxi scooter idaman aku... iaitu Yamaha T-Max.. dan rasanya model ni adalah model 2012.. kalau salah tolong tegur yer...


Dan.. semua ulasan aku kat sini adalah pada pandangan aku semata-mata...


Inilah dia... Yamaha T-Max... yang aku tengok secara live.. sebelum ni hanya berpeluang tengok kat majalah dan blog-blog saja...





Aku pernah tulis mengenai T-Max ni... dan boleh dilihat di sini...





Pada aku.. scooter ni layak dipanggil Super Scooter... kerana bentuknya dan karektornya yang sporty.. dan banyak mendapat ulasan-ulasan yang positif dari blog-blog dan majalah permotoran...


Jom... layan beberapa gambiran yang sempat aku ambil...
































InsyaAllah... jika beroleh rezeki.. ingin juga aku tukarkan Siput Sedutku dengan T-Max ni....


KEMASKINI



Beberapa gambiran yang sempat aku ambil semasa Motogp 2012 di SIC yang lalu...




Photobucket



"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...