29 Mei 2012

KEMPEN DERMA DARAH 2012

Catatan Ayah




Selasa
8 Rejab 1433
29 Mei 2012


Assalamu'alaikum,


Sekali lagi...yang tak salah aku..adalah kali ke-2 FMS menganjurkan kempen derma darah...dan merupakan kali pertama dalam tahun 2012..


Dan aku juga tak melepaskan peluang untuk turut serta...sebab dah lama rasanya aku tak menderma darah ni... Kali terakhir..rasanya hujung tahun 2011 yang lalu..



Seawal 9 pagi..aku bersama dengan boss aku, Mohd Nor, Zamri Ganu, Gi Pang dan Amir telah ke Unit Tabung Darah, Hospital Tuanku Fauziah.


Ramai yang berlegar di luar Tabung Darah sebaik aku sampai sana... Selepas membuat pendaftaran...aku terus ke dalam Tabung Darah...dan rupa-rupanya aku adalah orang yang pertama....hahaha ingatkan ramai-ramai kat luar tadi dah pakat menderma..



Pakat dok daftar...




Pemeriksaan doktor..



Bersedia untuk menderma...



Sedang tidur ke???.. 


Selesai menderma...kami semua telah dapat sedikit cenderahati dari pihak FMS yang berupa t-shirt...





Alhamdulillah...selesai urusan derma darah kali ni....kali yang ke-17.. InsyaAllah..dalam bulan Ogos atau September nanti..dapat derma lagi untuk kali yang ke-18...


Terima kasih dan syabas kepada semua yang telah terlibat...


"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


Wassalam

Sent from Yahoo! Mail on Android

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...