20 Mac 2012

HTF BAKAL BERUBAH WAJAH - 9

Catatan Ayah


Selasa
27 Rabiul Akhir 1433
20 Mac 2012


Assalamu'alaikum,


Lama juga aku tak update gambiran perihal pembangunan yang sedang berlaku di Hospital Tuanku Fauziah (HTF).


For info, sekarang ni terdapat 2 bangunan yang sedang didirikan di dalam kawasan HTF.. iaitu bangunan wad yang dikhabarkan setinggi 8 tingkat dan bangunan baru untuk Jabatan Pengimejan Diagnostik.. yang bakal menempatkan 4 mesin.. iaitu general x-ray, MRI, CT Scan dan general fluoroscopy.. bagi menggantikan mesin lama yang telah ditenggelami banjir yang lalu...


Gambiran yang akan aku kongsikan ni.. adalah bangunan yang sedang didirikan.. bersebelahan dengan bangunan wad 5 tingkat sekarang.. 


Gambiran ni diambil dari tingkat 2.. yang semasa aku melawat bapa saudara aku yang telah admitted ke wad beberapa minggu lalu kerana menjalani pembedahan appendiks.. Alhamdulillah.. pembedahan yang dilalui bapa saudara aku berjalan dengan lancar dan selamat..


Progress yang dapat aku lihat.. bergerak lancar.. dan sebahagiannya sudah mulai naik.. berbanding sebelum ni.. sebahagian bangunan sudah mulai kelihatan.. 


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


p/s: semoga pembangunan ni akan berjalan lancar.. dan cepat siap demi kesejahteraan rakyat Perlis...


"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."


Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...