01 Januari 2012

KENANGAN RIDE PAK BARA 2011.. (VIDEO)

Catatan Ayah

Ahad
7 Safar 1433
1 Januari 2012

Assalamu'alaikum,

Selamat menyambut tahun baru 2012.. Selamat menempuh cabaran baru.. Apa yang telah tinggalkan semalam telah menjadi sejarah..

Aku baru saja selesai himpunkan dan siapkan beberapa ride aku yang telah aku lalui sepanjang 2011.. InsyaAllah akan aku siarkan di sini tak lama lagi.. Ride yang aku sertai secara berkonvoi dan Solo Ride sama ada dengan Kerbau Hitam mahupun Wave aku...

Sementara tu.. aku baru siapkan ringkasan kenangan semasa Ride Pak Bara yang lepas.. himpunan beberapa gambar yang aku muatkan dalam bentuk video..

Saksikanlah.. video yang tak seberapa ni...


Sekian....

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...