02 Januari 2012

KENANGAN 2011 (VIDEO)

Catatan Ayah

Isnin
8 Safar 1433
2 Januari 2012

Assalamu'alaikum,

Alhamdulillah.. kita dah pun memasuki fasa pertama 2012..

Berbagai-bagai kenangan pahit manis yang mematangkan diri aku serta menambahkan pengalaman aku..

Di sini.. aku siarkan sedikit kenangan manis aku dalam arena permotoran yang menjadi hobi aku dalam mengisi masa lapang..

Terima kasih kepada semua rakan-rakan dan otai-otai yang banyak membimbing aku selama ini..

Persahabatan kita semua selama ini ibarat isi dan kulit.. dan tiada harganya...

Inilah kenangan ride aku sepanjang 2011 yang akan sentiasa dalam ingatan aku...


Ke manakah lagi nanti dalam tahun 2012?..

InsyaAllah kita nantikan...

Sekian..

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...