09 November 2011

RAYA AIDIL ADHA 1432H

Catatan Ayah

Rabu
13 Zulhijjah 1432
9 November 2011

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah.. sekali lagi aku sekeluarga dipanjangkan umur untuk menikmati hari raya Aidil Adha 1432H.., dan sekali lagi dikurniakan rezeki oleh Allah Taala untuk melaksanakan ibadah korban..

Untuk kali ni.., aku melaksanakan ibadah korban untuk anak aku yang sulung iaitu Muhammad Amir Huzaifah.., yang kini berada di Pokok Sena, Kedah..

Terima kasih juga aku ucapkan kepada semua sanak saudara dan kawan-kawan yang telah hadir ke rumah aku kelmarin.., menikmati juadah yang tak seberapa yang termampu aku sekeluarga sediakan..

Terima kasih juga diucapkan kepada Mail.., kawan aku semenjak Sekolah Teknik dulu.., dalam era 80-an.., yang sanggup datang dari Sungai Petani..

Mohon maaf.., jika ada sebarang kekurangan..

InsyaAllah.., jika ada rezeki lagi di masa hadapan.., kita buat lagi jamuan makan-makan...

Nikmatilah gambiran suasana di tempat penyembelihan yang diambil oleh anak aku.., Nurul Irdina Ilham..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Rumah  Allahyarham Tok Wan aku.. yang terbiar di Jitra

Di hari raya korban ni.. satu-satu yang aku paling suka adalah jika dapat menikmati hidangan perut lilit yang dibakar... =)

Photobucket
Persiapan tempat membakar

Photobucket
Perut yang telah siap dililit

Photobucket
Dah nak masak

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...