02 November 2011

HTF BAKAL BERUBAH WAJAH - 6

Catatan Ayah

Rabu
6 Zulhijjah 1432
2 November 2011

Assalamu'alaikum..

Sekarang dah pun 6 Zulhijjah 1432.., insyaAllah lagi empat hari.., kita akan menyambut Hari Raya Aidil Adha..

Dan sudah pasti ramai yang akan membuat ibadah korban..

Aku ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha.., dan semoga mendapat keberkatan dalam menjalankan ibadah korban nanti..., InsyaAllah..

Sekarang ni.., ramai aku dapati.., blogger-blogger membuat tampalan "Wordless Wednesday".., jadi hari ni.., aku nak tampalkan gambar-gambar pembangunan di sekitar Hospital Tuanku Fauziah.., tanpa sebarang ulasan.. hehehe... =P

Tapi.., tampalan ni bukanlah "Wordless Wednesday".., hehehe... =)

Berikut adalah gambar-gambar sekitar pembangunan Hospital Tuanku Fauziah yang aku ambil beberapa minggu yang lalu...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Baru aku tahu.., rupa-rupanya kren ni beroperasi menggunakan sistem elektrik..

Sebelum ni aku ingat kren ni beroperasi menggunakan diesel... hehehehe... =P

Photobucket

Photobucket

Photobucket

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...