17 Oktober 2011

MEAN MACHINES 2011 - BHG3

Catatan Ayah

Isnin
19 Zulkaedah 1432
17 Oktober 2011

Assalamu'alaikum..

Hari ni, aku akan sambung lagi penjelajahan aku di pameran Mean Machines Autoshow yang diadakan di Juru Auto City hari sabtu dan ahad lepas...

Selepas berteduh seketika dari kepanasan mentari, tiba-tiba kedengaran bunyi muzik yang kuat...

"Dum... dum.. dum.." berirama disko. Teringat zaman dulu-dulu sewaktu belajar di KL.. di mana aku telah mengikut rakan-rakan memasuki disko dek kerana nak tengok bagaimana keadaan di dalam disko.. awal 90-an dulu..

Aku terus menuju ke arah bunyi tu.. dan inilah dia...

Photobucket

Tu dia punya speaker... dan amplifiernya...

Photobucket

Dan keretanya........

Photobucket

Hanyalah sebuah Morris Minor... hehehehe... ;-)

Dari situ.. aku teruskan lagi penjelajahan...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Dari situ.. terpandang sebuah Hummer...

Photobucket

Photobucket

Bila ternampak Hummer Pinky ni.. teringat kat kawan aku.. Manap..

"Manap.. kalau la Hummer hang warna pink macam ni... hehehehe.." ;-)

Mean Machines 2010 yang lepas tak dak siapa mempamerkan motorsikal... tapi tahun ni ada ler sikit..

Tu pun cuma KTM dan BMW saja...

Photobucket

Photobucket

Rasa-rasanya BMW ni sama dengan Kang Latep punya..

"Betul tak Kang Latep?.. kalau salah, saya mohon maaf yer..."

Berhadapan dengan deretan motor-motor ni.. terdapat beberapa buah kereta vintage...

Antaranya...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cuma di antara celah-celah kereta vintage ni.. aku tertarik kepada sebuah kenderaan klasik.. iaitu..

 Photobucket

Inilah.. motor Norton..

Suatu ketika dulu.. sepupu aku iaitu Bang Mad Termizi ada memiliki Norton ni.. best menunggangnya.. tapi sekarang dah tiada.. dah dijual kot.. sayang sekali...

Tiba-tiba!!!!!....

..Bersambung...

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

2 ulasan:

  1. motor bmw dlm gambaq hang latest model 2010, sy pny model 2008, mujur rupa paras tak byk berbeza..he he..

    BalasPadam
  2. mesti best touring dgn BMW ni..

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...