16 Oktober 2011

MEAN MACHINES 2011 - BHG2

Catatan Ayah

Ahad
18 Zulkaedah 1432
16 Oktober 2011

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah.. Allah memanjangkan umur untuk menikmati rahmat-Nya.. dan dapat berkongsi pengalaman aku hampir sehari melawat Mean Machines 2011 Autoshow kat Juru kelmarin...

Setelah berhenti berteduh seketika dari bahang panas tengah hari.. aku sambung lagi penjelajahan sekitar tapak pameran...

Photobucket

Lebarnya bonet depan.. tapi bila dibuka...

Photobucket

Ternyata kosong.. kerana enjin kat belakang....

Photobucket

Kereta yang tak mampu dimiliki oleh aku.. bukan saja tak mampu dimiliki.. juga tak berpeluang untuk merasainya.. sekadar mampu melihat saja..

Lamboghini macam ni lah yang aku lihat dipandu oleh gadis melayu kat Perlis dulu.. waktu TTS dengan kawan-kawan kat Kangar semasa raya aidilfitri yang lepas..

Berapa pendapatan dia sebulan tak tau lah.. hingga mampu pakai kereta sebegini...

Lagi gambiran kereta-kereta yang diubahsuai...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Aku ada satu soalan untuk Amir (kalau hang baca entry ni ler).. hang sanggup dak buat Myvi hang macam ni?..

Photobucket

Photobucket

Penjelajahan diteruskan...

Photobucket


Photobucket

Setakat ni.. kereta ni ler yang aku suka..

Kalau ler polis kita guna kereta Audi ni... pergh!!!!...

Photobucket

Photobucket

Lagi kereta-kereta yang diubahsuai...

Photobucket

Photobucket

Kereta ni pun best jugak.. pada aku ler..

Pengubahsuaian sehingga menjadi Satria S2000 WRC...

Photobucket

Nampaknya.. panas masih lagi membahang...

Jom berhenti sat berteduh... panas beb...

..Bersambung...

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

1 ulasan:

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...