15 Oktober 2011

MEAN MACHINES 2011 - BHG1

Catatan Ayah

Sabtu
17 Zulkaedah 1432
15 Oktober 2011

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah.. selamat sampai rumah selepas seharian bersama dengan famili.. berada di Auto City, Juru.. melihat pameran autoshow.. iaitu Mean Machines 2011..

Photobucket

Mean Machines 2011 ni berlangsung selama 2 hari dari hari ni.. 15 Oktober 2011 hingga esok 16 Oktober 2011..

Dah tak dapat ke Bikepalooza di Shah Alam.. jadi aku ke Auto City melihat sekitar Mean Machines..

Dalam pukul 11 pagi aku bertolak dari rumah.. dan aku sampai Juru dalam pukul 1.30 tengah hari..

Keadaan sekitar Juru dah pun ramai orang.. setibanya aku ke sana...

Photobucket

Seperti tahun-tahun yang lepas.. kebanyakan kereta yang dipamerkan adalah kereta-kereta yang telah diubahsuai...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cuaca amat panas hari ni.. jadi dalam dok tengok-tengok tu.. kesian kat anak-anak dok berjemur tengah panas..

Jadi aku rehat sekejap kat tempat teduh..

Nanti aku sambung lagi yer..

...Bersambung...

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...