24 Oktober 2011

AUDIT.. AUDIT.. AUDIT..

Catatan Ayah

Isnin
26 Zulkaedah 1432
24 Oktober 2011

Assalamu'alaikum..

Pertama-tama kali.. aku ingin ucapkan tahniah kepada Zulfahmi kerana yang berjaya mendapat tempat ke-7 dalam perlumbaan Moto 125 kelmarin kat Sepang..

Aku berbangga kerana anak Malaysia ni berjaya dalam usia yang masih muda.. dan masa depannya masih cerah.. semoga suatu hari nanti.. Zulfahmi mampu menjadi juara dunia MotoGP..

Namun begitu.. aku ucapkan takziah kepada mendiang Simoncelli.. yang terkorban dalam perlumbaan MotoGP..

Inilah buat pertama kalinya litar Sepang memcatatkan sejarah kemalangan yang melibatkan kematian...

Semoga di masa depan.. kejadian seperti ini tidak berlaku.. namun begitu.. semua ni adalah ketentuan Allah...

Audit.. Audit.. Audit..

Dalam dok syok-syok layan MotoGP.. syarikat tempat aku mencari rezeki akan diaudit..

Dalam setahun.. macam-macam audit yang perlu kami tempuhi.. ISO, Akriditasi, 5S dan macam-macam.. sama internal mahupun external..

Photobucket

Terdahulu yang lepas.. kami baru saja diaudit 5S.. kini kami perlu menempuhi lagi 2 audit iaitu OHSAS 18001:2007 dan Akriditasi yang akan berlangsung dalam sebulan dua ni..

Bila dah dikatakan audit.. maka bermacam-macamlah persiapan yang perlu dilakukan... dan apa lagi.. gotong royong pun perlu dilaksanakan...

Photobucket
Sebelum...

Photobucket
Selepas..

Photobucket
Sebelum..

Photobucket
Sebelum..

Photobucket
Dalam proses.. hehehe..

Photobucket

Photobucket
Tutup tingkap...

Photobucket

Photobucket
Pulun.. jangan tak pulun..

Photobucket

Ni baru fasa pertama.. esok lusa sebelum kedatangan auditor.. kalut pulak buat operasi.. hehehehe... layan jer lah.. ;-P

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...