03 September 2011

JUMPA KAWAN-KAWAN LAMA..

Catatan Ayah

Sabtu
5 Syawal 1432
3 September 2011

Assalamu'alaikum..

Tanggal 31 Ogos 2011 bersamaan dengan 2 Syawal 1432.. lagi sekali perjumpaan yang dirancang semenjak Ramadhan yang lalu berlangsung..

Perjumpaan kawan-kawan lama SRK Putra sesi 1979~1984.. berlangsung di Soo Guan Kopitiam, Kangar..

Dari event yang aku buat di facebook.. lebih kurang 11 orang yang akan datang.. last-last dalam 9 orang saja yang hadir..

Kami menyembang dari pukul 9.00 malam.. terus lajak sampai 5.00 pagi keesokkan harinya..

Punyalah dok menyembang.. hahaha.. =)

Antara kami yang hadir.. Che Ami, Udin, Dzulhadzri, Che Mat, Tari, Kamal, Nahari dan aku...

Gelak sakan Wan Andrina

Che Mat dan Mushtari

Kamal.. serius jer

Mushtari

Nahari

Che Mat

Dzulhadzri

Wan Andrina

Udin dan Che Ami

Serius muka.. dengar tarbiah kot..

Sedap tengok Che Mat makan koew teau
Seronok menyembang.. tak sedar dah pukul 5.00 pagi.. kepada yang balik semula ke tempat kerja.. selamat pulang ke destinasi..

Lain masa.. kalau balik Perlis.. jangan lupa contact aku dengan Che Ami.. boleh pekena kopi lagi...

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan.."

Wassalam



11 ulasan:

  1. wei hangpa...aku tak boleh blk perlih...kena buang negeri! hahaha
    -zef-

    BalasPadam
  2. hang dok mana ni?.. ca habaq mai..

    BalasPadam
  3. mizal-aku la kat shah alam (bandaraya yg endah permai itu) :)

    hari tu nak curi2 blk perlih...tp tgk2 bah shj, aku langkau pi siam teruih (hahahaha)

    BalasPadam
  4. singgah la sat.. jengok-jengok kami kat sini nih.. lama dah tak jumpa ni.. kena kopi habuan secawan dua.. hahaha..

    BalasPadam
  5. mizal-selamat hari raya. kirim salam kat kwn2 semua

    aku beraya di shah alam. mak aku pun raya kat sini :)

    BalasPadam
  6. Selamat hari raya juga kat hang sekeluarga..

    InsyaAllah.. aku bagitau bila jumpa geng2 kita..

    BalasPadam
  7. Salam Mizal,

    Awat gambaQ saya tak cun...:p

    Nina

    BalasPadam
  8. gambar tak cun sebab kamera murah.. tapi orang cun lagi.. muahahahahahahahaa.... =P

    BalasPadam
  9. mizal-aku nak join hangpa ride bole ka? (tp aku ride moto kapchai saja la...muahahaha)

    nina?
    (mcm pernah kukenal nama itu...tp di mana ya? ehem2) ;)

    -zef-

    BalasPadam
  10. wei zef.. sekali sekala mai la balik perlis ni.. jumpa kawan2.. jom sekali ride.. hahahaha.. =)

    BalasPadam
  11. mizal-mmg aku teringin nak jumpa kwn2 lama..tp nak buat gena..aku kena buang negeri (sbb suka kacau anak dara org dulu2...muahahaha)

    tp takpa..kalau aku boleh curi2 blk, aku inform hang dulu...gila lama aku tak blk perlih..awek2 yg aku kacau dulu dah brp gamaknya cucu depa...muahahaha :)

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...