09 September 2011

ALHAMDULILLAH...

Catatan Ayah

Jumaat
11 Syawal 1432
9 September 2011

Assalamu'alaikum..

Hari ni.. aku terpaksa ambil emergency leave.. tak tahan sakit pinggang..

Gamaknya.. sakit pinggang aku datang lagi.. selepas hampir setahun setengah sembuh.. tak tau pasai apa..

Namun aku ucapkan syukur ke hadrat Allah.. kerana disebalik semua kesakitan itu.. ada hikmahnya yang Allah akan berikan kepada kita..

Mungkin.. Allah nak ampunkan atas dosa-dosa aku sebelum ni.. dengan memberikan kesakitan ni.. InsyaAllah..

Disamping tu.. aku mengucapkan syukur ke hadrat Allah Taala dengan rezeki yang dikurniakan-Nya.. kerana baru-baru ni.. kami sekampung telah diberikan rezeki berupa jalan tar hingga depan rumah.. dan katanya dihadiahkan oleh Dato Seri Shahidan Kassim dari peruntukkan persekutuan..

Bak kata orang.. orang berbudi kita berbahasa.. orang memberi kita merasa..

Mungkinkah benar kata-kata orang.. pilihanraya ke-13 bakal menjelang?...

Aahhh.. lupakan hal politik sebab aku tak berminat dengan hal-hal politik...

Sebelum diturap tar...






Semasa diturap tar...













Selepas diturap tar...




Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Allah Taala.. dan terima kasih kepada Dato Seri Shahidan Kassim selaku ADUN kawasan kami...

"Pengalaman membentuk keperibadian dan kematangan..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...