28 Mei 2011

KATEGORI PILIHAN...

Catatan Ayah

Sabtu
24 Jamadil Akhir 1432
28 Mei 2011

Assalamu'alaikum..

Selamat bercuti untuk anak-anak yang bersekolah selama 2 minggu.. dan selamat bercuti hujung minggu untuk semua...

Sat lagi.. ingat nak basuh sikit Kerbau Hitam aku.. kesian kat dia.. kerja keras 2-3 hari lepas...

Sementara tu.. aku nak paparkan keputusan undian yang aku buat sepanjang sebulan yang lepas... iaitu motorsikal pilihan..

Antara kategori yang aku letak sebagai pilihan adalah street bike, supersport bike, touring bike, easy bike, dual purpose bike dan dirt bike...

Contoh street bike..


Supersport bike..


Touring bike...


Easy bike...


Dual purpose...


Dan dirt bike...


Dan keputusannya.. adalah seperti di bawah...


Seramai 42% memilih street bike, 14% memilih supersport bike, 42% memilih touring bike, 14% memilih dual-purpose bike dan masing-masing 0% ataupun tiada sesiapa memilih easy bike dan dirt bike...

Kesimpulan yang aku boleh buat.. kebanyakan orang ramai lebih berminat street bike dan touring bike dan kemudiannya diikuti supersport dan dual-purpose...

Terima kasih kepada semua yang telah mengambil bahagian serta mengundi..

Oklah.. nanti aku buat lagi undian yang lain pulak...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...