23 Mei 2011

CIVIC MODEL BARU?

Catatan Ayah

Isnin
19 Jamadil Akhir 1432
23 Mei 2011

Assalamu'alaikum..

Suatu pagi yang hening.. sebelum keluar bersarapan dengan kawan-kawan.. aku ada ternampak sebuah kereta..

Jadi.. aku nak kongsi pengamatan aku kepada kereta ni dengan sapa-sapa yang membaca entry aku ni...


Bila dilihat kereta ni.. aku pasti kebanyakan orang pasti tahu model kereta ni.. yang juga menjadi kegilaan anak-anak muda...

Ada yang convert.. masukkan VTECH besar.. ada yang tambah turbo.. ikut kemampuan dan keinginan masing-masing...

Cuba perhatikan kereta ni.. apa yang hangpa perasan...

Nampak dak?...

Jom.. aku zoom sikit...


Haa... hangpa nampak dak...

Kalau hangpa tak perasan.. mai aku zoom dekat lagi...


Tu dia... model baru.. Civic Kancil.. hehehehe... ;-)

p/s: saja seronok-seronok ambik gambaq.. tak dak kerja...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...