30 April 2011

MAJLIS PERPISAHAN...

Catatan Ayah

Sabtu
26 Jamadil Awal 1432
30 April 2011

Assalamu'alaikum..

Hari ni sabtu ke-5 dalam bulan April 2011. Jadi hari ni adalah hari kerja bagi company aku.. half-day..

Mai kerja pun macam tak mai kerja saja.. pakat dok relax saja.. santai-santai sambil dok menyembang..

Sambil-sambil menyembang.. aku nak cerita sikit program kelmarin.. majlis perpisahan untuk adik-adik praktikal.. iaitu Syikin dan Farihah...

Genap mereka menjalankan latihan praktikal kat sini selama 3 bulan..

Menu utama kali ni adalah bihun soto..

Jom layan gambiran menu hari ni...





Dan menu utamanya adalah... ;-)



Orang kata.. kalau atur makanan dalam barisan.. sat lagi ada orang nak mai... ;-P


Makanan dah terhidang.. dok depan mata.. pulak tu pagi tadi tak sarapan apa pun.. jadi jom serang...!!!



Ibu-ibu yang sedang sibuk siapkan makanan...


Anak dara pulak sedang sibuk melayan "abang-abangnya"... hehehe.. ;-)

Masing-masing pun terus sibuk mengisikan perut masing-masing... :-P




Awat Cik Un makan kut tu.. malu ker?.. ;-)


Ucapan ringkas dari Bos kita... En M...


Bergambar kenangan dengan Cik M...


Apa yang diperkatakan oleh Cik M.. sehingga Syikin tersipu-sipu malu?.. ;-)


Cik Meck kita juga turut menyumbangkan sepatah dua kata.. ingatkan tadi nak menyumbangkan selagu dua... hehehehe...


FM kita.. En Sukri turut serta memeriahkan majlis... "lepas ni kita buat kambing golek pulak.. bos.."


Giliran Farihah pulak membuat ucapan...


Zoom dekat sikit.. kot-kot dapat tangkap gambar air mata..


Agak-agaknya.. Shidah dan Cik M terharu mendengar ucapan Farihah...


Selesai Farihah berucap.. giliran Syikin pulak berucap.. aiii!!.. sakan berucap.. sampai dok gawang tangan...


Apakah yang difikirkan oleh Cik M.. sambil mendengar ucapan Syikin???...

Sambil-sambil layan ucapan... acara makan diteruskan juga... ;-D



Sekarang sampailah masa untuk penyampaian cenderahati...


Cenderahati untuk Farihah...


Dan untuk Syikin...

Akhir sekali.. jom kita bergambiran kenangan beramai-ramai...






Akhirnya.. Kerbau Hitam aku jadi mangsa.. hehehehe.. ;-)





Bukan setakat Kerbau Hitam.. van pun nak try bawak.. awat 3 bulan lepas tak try bawak.. hahahaha... ;-D


Apa-apa hal pun.. selamat berjaya kepada Syikin dan Farihah dalam segala lapangan.. sambunglah belajar setinggi mana pun.. jangan dilupa kami di sini...

Gunakanlah sebaik-baiknya ilmu yang dapat dari sini.. yang baik jadikan teladan.. dan yang buruk jadikan sempadan..

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

Wassalam..

1 ulasan:

  1. Kek coklat buat saya teringin. Bestnya kalau isteri dapat buat kek coklat ni.. (saat menulis isteri ada dibelakang).. hehe.

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...