15 Mac 2011

KARNIVAL OTOMOBIL..

Catatan Ayah

Selasa
10 Rabiul Akhir 1432
15 Mac 2011

Assalamu'alaikum...

Jumaat lepas.. ada bersembang dengan kawan-kawan kat kedai kopi.. dan depa ada mengatakan yang sekarang ni tengah ada Karnival Otomobil.. yang berlangsung kat tempat parking Pasaraya C-Mart, Arau.. nampak macam menarik..

Jadi.. hari sabtu.. lepas balik kerja.. aku terus bawak famili ke C-Mart.. selain nak beli barang-barang sikit.. ingat nak tengok sekali Karnival Otomobil tu...

Sampai jer kat sana.. terpandanglah...


Ferrari sapa la gamaknya yang dipamerkan kat sini...



Disebelahnya pulak.. dipamerkan sebuah Brabus...



Mula terfikir.. sakan juga ada karnival otomobil seumpama ni kat Perlis nih.. tapi bila jer pandang ke tempat yang lain... tak ada banyak kereta pun..


Cuma beberapa syarikat penjual kereta sekitar Perlis dan Kedah saja yang turut serta.. sebagai promosi menjual kereta... bukannya seperti Autoshow..

Inilah serba sedikit daripada syarikat-syarikat yang turut serta.. tak banyak mana pun..






Pusing pi.. pusing mai.. tak dak apa pun yang menarik...


Tengok pertandingan karaoke sat.. lepas tu naik pasaraya ler.. beli barang.. pulak tu hari sabtu adalah hari tanpa beg plastik.. jenuh dok kilek barang... lupa bawa beg... hehehehe.. ;-)

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...