17 Januari 2011

SERVICE RO RUMAH PUAN ROHANA

Catatan Ayah

Sabtu / 15 Januari 2011

Balik dari perjumpaan PASTI... aku terus ke rumah Kak Rohana.. sebab dia minta tolong service RO miliknya..

RO kat rumahnya adalah dari jenis Undersink... yang telah kami pasang lebih kurang 1 1/2 tahun yang lepas...


Sampai saja ke rumah Kak Rohana, aku terus ke dapur untuk melihat keadaan RO tersebut.. dari apa yang aku lihat.. keadaan penapisnya amat teruk... terutama penapis yang pertama.. lagi satu adalah faucet... keadaan faucetnya agak longgar...

Jadi... selepas ketatkan faucetnya... aku terus tukar ketiga-tiga penapis iaitu PPF, CTO dan GAC.. serta CLT-33...


Selepas semuanya selesai.. aku test tengok.. alhamdulillah... semuanya berfungsi dengan elok...

p/s: jika ada sesiapa yang berminat nak pasang sistem ni... boleh contact aku...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

12 Safar 1432 / 17 Januari 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...