22 Disember 2010

VW BETTLE

Catatan Ayah

Rabu / 22 Disember 2010

Bila tengok VW Beetle...teringat aku pada sebuah kereta buatan German...kepunyaan Cikgu aku masa kat Sekolah Rendah Putra dulu...

Teringat juga kereta milik Allahyarham Long Samad...la ni isteri Allahyarham Long Samad iaitu Long Nah yang dok bawa...

Dulu aku selalu juga dok naik kereta Long Nah ni...sampai la ni dok simpan dan masih elok...

Ada 2-3 kali orang mai minta nak beli...tapi depa tak mau jual...boleh masuk kategori vintage dah kereta ni...

Yang syoknya...enjin dok kat belakang...jadi kat depan kosong dan jadi but barang...

Tapi la ni...VW Beetle pun dah alami pembaharuan...

VW Beetle ni aku jumpa kat e-Curve Kota Damansara...aku suka tengok design cat dia...simple..

Cuma gambar jarak jauh saja...


Lepas tu..aku tanya kat Pak Cik Google mengenai kereta ni...jadi dia bagi tau aku...suruh aku baca kat sini...

p/s: kalau rajin..baca ler...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

16 Muharram 1432 / 22 Disember 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...