25 Disember 2010

SERVICE RO HUJUNG MINGGU

Catatan Ayah

Sabtu / 18 Disember 2010

Hujung-hujung minggu ni baru boleh buat part-time sikit...service RO...

Hari ni siap 2 buah rumah aku service....iaitu rumah S/N (B) Kak Kiah dan MA Aziz...kedua-duanya pelanggan tetap aku..Alhamdulillah..

Rumah pertama yang aku pi adalah rumah Kak Kiah...selepas check...4 penapis kena tukar iaitu 1 PPF, 1 CTO, 1 GAC dan 1 CLT-33 GAC...lepas tukar...kepompom marbeles...



Rumah ke-2 pulak adalah rumah MA Aziz kat Taman Bukit Kayangan...macam biasa..cuma 3 penapis saja yang kena tukar...1 PPF, 1 CTO dan 1 GAC...dan katanya hari tu semasa banjir...hampir-hampir tenggelam...


Kedua-dua jenis RO ni..aku tak bimbang jika tenggelam banjir...sebab RO ni jenis lasak..

Kat Titi Gajah hari tu kat rumah Pak Cik Bakar...habis tenggelam RO dia..jenis macam ni jugak..tapi berfungsi dengan elok..Alhamdulillah..

RO jenis ni juga senang untuk buat maintenance...buat DIY...cuma kadang-kadang sesetengah customer malas saja nak buat...tu yang depa dok panggil aku pi buat tu...

Tapi...Alhamdulillah...ada juga rezeki...

p/s: pada sapa-sapa yang nak pasang RO...bagitau aku atau lihat katalog kat sini...kalau berminat...calling-calling...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

19 Muharram 1432 / 25 Disember 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...