16 Disember 2010

KLIMS 2010 @ RETAILER's BOOTH

Catatan Ayah

Khamis / 9 Disember 2010


Kelihatan sebaris kereta-kereta Ferrari dan kereta mewah yang lain bersebelahan dengan booth Peugeot.

Sebelum ke sana, aku dan famili singgah sebentar untuk melihat booth penjual-penjual sport rim.

Tapi sebenarnya, aku tak tengok pun sport rim tu, yanga aku tengok adalah kereta-kereta yang diperagakan.








Dari situ, kami bergerak ke satu booth yang memperagakan kereta bertayar tiga.

Tapi, bukanlah kereta tayar tiga yang macam kat cerita Mr. Bean tu...





Juga terdapat kereta dalam bentuk 'model'...





Dari sini juga ternampak booth Motor SBK yang aku cari-cari....


p/s: tunggu ulasan aku nanti bila sampai ke booth SBK...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

10 Muharram 1432 / 16 Disember 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...