16 Disember 2010

KLIMS 2010 @ NAZA WORLD's BOOTH

Catatan Ayah

Khamis / 9 Disember 2010


Bila sebut Naza World, kebanyakan orang tahu yang mereka adalah pengedar kereta-kereta mewah.

Aku masih lagi ingat, Naza hanya bermula di Kampung Baru, KL dan kedai Naza dulu letaknya di hadapan rumah sewa aku semasa aku study kat UTM dulu.

Waktu tu, Naza cuma mengedarkan kereta-kereta mewah recond sahaja dan aku sering ronda-ronda kat situ untuk melihat-lihat berbagai jenis kereta mewah.

Teringat juga waktu tu, aku lihat seorang pekerja di Naza Kampung Baru dulu yang kerjanya hanya menbersihkan kereta sahaja setiap hari.

Tapi, lihat sekarang. Betapa besarnya empayar Naza sekarang.

Bak kata orang tua-tua, sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Lihatlah barisan kereta-kereta mewah yang dipamerkan oleh Naza World di KLIMS 2010 ni.

Aku nak ulas panjang-panjang pun, aku tak pandai bab-bab kereta mewah ni. Enjoy....

Maserati GranCabrio...





Maserati Quattroporte...



Ferrari 458 Italia...





Ferrari Carlifornia...



Aston Martin DBS...




Lamborghini Murcielago...



Bentley...



Porche Panamera...



Barisan kereta-kereta tuning Brabus...







 Cuba tengok baju baby ni....cantikkan...


Agak-agak...berapa harganya...?


p/s: tak termimpi rasanya untuk memiliki kereta-kereta ni...tapi mungkin aku tak akan memilikinya walaupun aku mampu satu hari nanti...sebab aku lebih meminati SBK...

"Pengalaman membentuk keperibadian..."

10 Muharram 1432 / 16 Disember 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...