18 Disember 2010

KLIMS 2010 @ HYUNDAI's BOOTH

Catatan Ayah

Khamis / 9 Disember 2010


Hyundai juga tak kurang hebatnya. Kereta-kereta yang dipamerkan cukup mengujakan.

Aku yakin, kualiti Hyundai juga mampu menandingi kereta-kereta Jepun dan Continental.

Hyundai juga membariskan kereta-kereta keluarannya yang terbaru dan model-model lama yang diperbaharui.

Antaranya...

Hyundai Genesis Coupe...





Kereta konsep ix-Metro...






Tidak ketinggalan, kereta senior dalam keluarga Hyundai iaitu Sonata...



Santa Fe, dari keluarga SUV...



Avante...



Tucson, dari kategori Crossover...



Inilah kereta yang aku paling berkenan dari kategori MPV. Aku menyimpan hasrat, jika kewangan mencukupi aku akan membeli Hyundai Starex Royale ni sebagai kenderaan famili...

Berkapasiti 2.5L Diesel (A) dan mempunyai 11 tempat duduk, antara faktor-faktor yang memenuhi kehendak aku dalam mencari sebuah MPV...









p/s: insyaAllah, suatu hari nanti aku akan dapat beli Grand Starex ni...alternatif kepada Alphard dan Elgrand...

12 Muharram 1432 / 18 Disember 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...