14 November 2010

ON-CALL OT

Catatan Ayah

Ahad / 14 November 2010


On-call lagi...tadi ada call...lampu OT tak menyala...mula-mula attend kat OT...tapi tak boleh masuk sebab ada kes...jadi kena mai lain pukul 1.00 tengahari...

Dalam pukul 1:30..aku ke OT...didapati 1 lampu tak menyala...


Selepas buka...aku dapati 1 bulb dah terbakar...


Bila tukar bulb baru...masih tak menyala...aku confirmkan dengan bulb baru yang lain...sama juga tak menyala...aku ambil bulb yang OK kat bahagian yang lain dan gunakan pada bahagian ini...result dia ok..maknanya base ok...dan kedua-dua bulb baru ni tak boleh digunakan...

Jadi sebagai peringatan...bulb jenis ini tak boleh digunakan untuk OT Light Hanaulux 90/130...



Dan rupa bentuk bulb yang tak boleh digunakan itu...



Seingat aku...bulb original yang dok tukar dulu..rasanya kotak dia besar...dan putih...tak macam ni....nampak gayanya...OT light ni masih tak boleh digunakan lagilah...

p/s: kadang-kadang...kalau nak cost-down pun...tengoklah dulu...boleh guna ke dak...

7 Zulhujjah 1431 / 14 November 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...