02 November 2010

JUMPA KAWAN-KAWAN

Catatan Ayah

Isnin / 1 November 2010

Petang tadi dapat call dari Asri...malam ni dia ajak makan kat Bandar Tun Hussein Onn..

Aku keluar dalam jam 8:00 malam...seorang diri...tak banyak kereta atas jalan dari Kajang...tapi aku ride slow saja sebab takut terlepas jalan...mata dok melilau saja tengok sign-board...

Tah macam mana...terlepas jugak junction ke Bandar Tun Hussien Onn...jadi lajaklah hingga simpang nak ke Jalan Peel...bila patah balik...ya Allah...jalan punyalah jem...

Dah la aku ni motor ada sikit besar...jenuh juga nak menyelit...last-last sampai jugak ke Bandar Tun Hussein Onn...sampai sana selepas call Asri..tunggulah dia depan Paparich...


Adalah jugak tunggu dalam 5 minit...selepas Asri sampai...dia bawa aku pi makan nasi beriani kat dalam Bandar Tun Hussein Onn...sedap nasi beriani tu...tak lama kemudian...Rusaini dengan Dzulhazri sampai...dan Manaf....terima kasih Manaf kerana belanja kami makan nasi beriani...

Lepas tu Manaf ajak kami ke pejabat dia ...kat belakang restoran nasi beriani tu...besar juga pejabat Manaf...





Lama juga kami dok menyembang...ada yang bohong...merapu...serta ada yang betulnya...boleh dikatakan...banyak juga pengalaman dan ilmu yang aku boleh ceduk....terutama dalam arena bisness dan cara-cara nak menghidupkan duit....terima kasih semua atas tips-tips yang diberi...

Tak habis kat situ....sambung lagi kat kedai minum kat bawah pejabat Manaf....



Last-last jam dah menunjukkan pukul 12:30 malam...jadi semua pakat-pakat balik sebab esok masing-masing nak kerja....aku balik semula ke Kajang...esok sambung lagi training....

p/s: terima kasih Manaf dan Asri sebab belanja makan dan minum....

25 Zulkaedah 1431 / 2 November 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...