04 November 2010

CT SCAN TRAINING - DAY 4

Catatan Ayah

Khamis / 4 November 2010


Hari ini adalah hari terakhir training kat Hospital Kajang...dan hari ni adalah hari Gamedix buat QA test sebelum T&C yang akan dibuat pada minggu depan...

Pagi-pagi...sebelum ke Hospital Kajang...sarapan dulu kat hotel...relax sebab QA test start lambat lagi....

Lepas makan...kasi perangat enjin dulu...kat tempat parking hotel...


Lebih kurang pukul 10 pagi...baru QA test dibuat...turut serta adalah para ahli fizik dari MoH Putrajaya dan MoH Engineering....






QA test siap lebih kurang pukul 4 petang....kemudian terus dapat sijil penyertaan...


Selepas penyampaian sijil penyertaan...aku terus ke Kondo Menara Jaya, PJ....alhamdulillah...jalan tak jem...tapi perjalanan aku agak slow bila melalui jalan motor semasa kat Lebuhraya Persekutuan....

Alhamdulillah...selamat sampai ke Kondo Menara Jaya...sebelum naik ke tingkat 8...minyakkan rantai dulu sebab esok nak jalan jauh balik Perlis...


Ada jugak penghuni kondo ni yang pakai Aprillia 125...


Naik atas...dok lepak-lepak saja...malas dah nak turun pi makan...saja nak relax dan rehat...sebab esok nak ride balik Perlis...

Menu aku cuma....


Sambil mengikuti perkembangan banjir dan keputusan pilihanraya kecil Galas dan Batu Sapi melalui facebook dan Berita TV3....


p/s: aku berdoa agar aku selamat sampai rumah esok...minta-minta cuaca baik...serta keadaan keluarga aku selamat kat rumah...

27 Zulkaedah 1431 / 4 November 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...