25 Oktober 2010

USER TRAINING KAT ICU/CCU

Catatan Ayah

Isnin / 25 Oktober 2010


Hari ni dijadualkan untuk buat user training kat ICU/CCU...siapa lagi yang akan bagi kalau bukan aku dengan Mat Noq...suruh Zamri...dia tak mau...

Dah la aku ni sakit gigi...gagah jugak la...nak buat macam mana...dah orang lain pakat tak mau...

Kali ni aku bagi user training berkenaan dengan syringe pump terbaru yang CCU dapat baru-baru ni...pulak tu syringe pump ni Gul yang supply....keluaran Smiths Medical...


Jenuh jugak bercakap dalam keadaan sakit gigi ni...rasa macam lidah pendek pulak..tapi nak buat macam mana....buat juga lah...

Gul...hang kena bagi kredit kat aku sikit sebab jadi wakil hang bagi user training bagi pihak hang...

Mat Noq pulak bagi training cara-cara penggunaan defibrillator..


Disebabkan sakit gigi dan kesukaran untuk bercakap banyak...aku cuma cerita sikit-sikit saja...antara yang ikut serta dalam user training ni....


Esok ada lagi user training lagi kat bilik bersalin...tak taulah sama ada aku boleh bagi talk ke dak...sebab gigi dok sakit lagi ni...

p/s: khabarnya aku kena attend training CT Scan pulak kat KL....minggu depan...

17 Zulkaedah 1431 / 25 Oktober 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...