30 Oktober 2010

SERVICE RO RUMAH LONG NAH

Catatan Ayah

Sabtu / 30 Oktober 2010


Dua hari lepas, Long Nah ada beritahu yang RO kat rumahnya ada masalah sikit...iaitu air keluar sikit dan motor tak auto-stop...

Baru hari ni dapat pi rumah dia untuk tengokkan RO tu...RO dia dari jenis Undersink...yang aku pasang kalau tak salah...2 tahun lepas...apa yang aku suspect...ada kemungkinan membrane tersumbat selain dari ketiga-tiga filter....

Lepas aku check....ketiga-tiga filter yang kat bawah...terlalu teruk dengan selut...teruk betul air yang JKR supply...


Lepas tukar ketiga-tiga filter, aku minta Long Nah guna dulu sehingga aku balik dari Kajang...kalau air slow juga...confirm membrane dah rosak....


Kalau ada sesiapa yang ingin nak pasang sistem penapisan air...boleh contact aku...jenis-jenis penapis boleh dilihat di http://alqausar.wordpress.com/product.

Sempat juga promote program motivasi 'Rahsia Pelajar Juara' yang akan berlangsung kat Dewan MBAS pada  13 November 2010 ni...untuk cucu-cucu dia...bagus program ni untuk motivasi anak-anak yang masih belajar....


Aku merupakan salah seorang dari agen-agen tiket yang berdaftar bagi kawasan Kangar...harga tiket RM 55 tapi aku jual dengan harga RM 50 sahaja..potongan RM 50...Kalau ada sesiapa yang berminat untuk hadir ke seminar tu bersama-sama dengan aku sekeluarga...boleh contact aku..

p/s: siap lagi satu RO sistem....esok nak kena pi Kajang pulak...minggu depan la pulak service RO yang lain...InsyaAllah..

22 Zulkaedah 1431 / 30 Oktober 2010

1 ulasan:

  1. salam tuan, elken Pure ken 2 xboleh sedut air dan xleh panas kenapa ye

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...