24 Oktober 2010

SERVICE RO HUJUNG MINGGU

Catatan Ayah

Ahad / 24 Oktober 2010

Kelmarin Kak Kiah Kg Sentua minta buka RO dia sebab nak pasang tile kat bawah sinki...jadi sebelum ke Juru...aku pi buka RO dia...

Jadi hari  ni Kak Kiah minta pasang balik RO dia...jadi lepas asar tadi, aku pi pasang balik RO dia...pasang balik serta servis sekali sistem tu...


Siap buat bracket baru dan gantung bagi tinggi sikit...selesai kerja..apalagi..promote cuka kurma pulak...

Selesai rumah Kak Kiah...terus ke rumah Kak Ramlah pulak di Kg Panggau...kat rumah Kak Ramlah cuma tukar filter sahaja..tukar ketiga-tiga filter sebab dah lama tak tukar...dah  kotor...


Lama tak jumpa Kak Ramlah...dapur rumah pun dah buat baru...kereta pun dah tukar....dulu pakai saga...la ni pun pakai saga baru....rezeki...

Hari ni kira siap 2 biji RO aku buat servis....Alhamdulillah..

p/s: orang pakat dok buat rumah dan tukar kereta baru...akubila lagi tak tau...himpun modal dulu...

16 Zulkaedah 1431 / 24 Oktober 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...