24 Oktober 2010

CERAMAH MUTUAL FUND

Catatan Ayah

Jumaat / 22 Oktober 2010

Public Mutual adakan program kat Hotel Putra Palace...penerangan kepada sesiapa yang berminat untuk jadi Unit Trust Consultant (UTC)...ramai juga yang datang...tapi yang aku nampak...ramai UTC dari prospek...

Aku tak bawa sapa pun...cuma aku sorang jer yang pi...


Ni adalah salah seorang yang telah menjadi jutawan hasil membuat bisnes dalam bidang unit trust...merupakan bekas seorang guru....bermula dari tahun 90-an hingga sekarang...dah menjadi agensi manager....banyak juga ilmu yang dapat dikutip dari dia...


Ini pula adalah salah seorang motivator dari PLKN...beliau adalah salah seorang investor....yang telah menjadi salah seorang daripada gold investor...yang invest dalam Public Mutual Unit Trust sehingga RM 100,000....InsyaAllah aku akan simpan sikit-sikit dalam mutual fund hingga jadi salah seorang dari gold investor...Banyak ilmu motivasi yang dapat dari dia...

p/s: selama hampir 2 tahun aku menceburkan diri dalam dunia unit trust...Alhamdulillah....tak menghampakan...kalau ada sapa-sapa nak invest EPF ke...cash ke...dalam Public Mutual Fund...boleh contact aku...

16 Zulkaedah 1431 / 24 Oktober 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...