16 September 2010

Perjumpaan Geng Teknik...

Catatan Ayah

Hari ni dengan besar hati...aku telah pergi ke Sungai Petani...menghadiri jemputan Ayoi yang mengadakan rumah terbuka serta reunion SMTAS...

Rumah Ayoi terletak di Bandar Puteri Jaya, Sungai Petani...aku sampai lebih kurang pukul 2:45 petang...hampir tersesat...tapi tak lah teruk mencari...Aku pi sorang saja...anak bini tak ikut sebab depa pi Lubuk Kawah...sebelum tu singgah kat Padang Maharaja dulu...rumah Cik Pah...


Sampai kat sana...dapat jumpa dengan Sharafi dan Sakinazeri...sempat juga sembang-sembang...lama tak jumpa..Khairuddin juga ada masa tu...Sekarang ni Khairuddin seorang guru...


Tak lama kemudian...Gul menyusul....serta Masha, Zam dan Mail Sungai Tiang...Sharafi dan Sakinazeri balik awal sikit dan cuma tinggal aku, Masha, Zam, Gul dan Mail...


Perancangan juga dibuat oleh Manaf...yang nak buat perjumpaan kat KL pada 2/10/10 nanti...InsyaAllah..jika tidak ada sebarang halangan....

Lama juga dok menyembang...sedar-sedar dah dekat pukul 6 petang...

Waktu balik cadang nak singgah rumah Halim...tapi Halim tak dak kat rumah...jadi aku terus balik Lubuk Kawah...sampai Lubuk Kawah jam 6:30 petang...

Lagi gambar-gambir sekitar perjumpaan kat rumah Ayoi di sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...