17 September 2010

Pengalaman raya tahun ini...

Catatan Kakak

Hari raya pertama selepas solat sunat Aidilfitri, saya pergi beraya ke rumah Tokcik dan saya telah pergi banyak rumah. Dan saya telah mendapat banyak duit raya. Bangcik dengan adik pun sama. Lepas tu saya sekeluarga balik rumah, karan takdak jadi panas la. Saya kena tukar baju. Saya pakai seluar pendek. Lepas tu saya pergi rumah abang pulak dan dah nak dekat pukul tujuh, jadi kami semua nak balik rumah la. Duit raya saya dan adik-adik banyak dua ratus lebih. Raya kedua pulak saya buat laksa. Saya ajak kawan-kawan tapi dua orang saja mai. Dua orang yang mai tu nama dia Afiq dan Syafira. Dua-dua kelas sama dengan saya.







\

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...