07 September 2010

Layan perasaan...

Catatan Ayah

PPM untuk minggu ni dan minggu depan dah settle...jadi untuk mengisi masa lapang...dok layan facebook sambil dengar lagu raya kat Youtube...


Dok tengok gambar-gambar kawan-kawan Sekolah Rendah Putra dulu-dulu..tahun 70-an...macam-macam kenangan terbayang...selain kenangan dulu-dulu...wajah-wajah depa juga....yang dulu comel...la ni bertambah comel...yang gemuk jadi kurus...yang kurus jadi gemuk...dan macam-macam lagi...agak-agak kalau jumpa macam mana ya...?

Bandar Kangar pun makin lama makin banyak kereta..tak macam 2-3 minggu lepas...agaknya orang pakat balik kampung dah ni...cuma aku jer yang tak balik kampung....sebab memang dah dok kat kampung...

Kelmarin pi pasar ramadhan kat Kuala Perlis...orang meniaga pun tak berapa ada dah..mood raya dah sampai agaknya...

Lagi satu...pi lah mana saja...bab yang dibualkan semua berkisar baju raya...kasut raya...kuih raya...ketupat dan mercun...kat office aku pun...tajuk tu lah yang selalu diperkatakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...