18 Ogos 2010

Service RO...

Catatan Ayah

Semalam SN Cheong telefon aku dan minta aku service RO dia. Aku cakapkan kat dia yang aku akan pi service RO dia hari ni..SN Cheong ni tinggal kat Taman Kemajuan dan kami telah pasang Undersink RO System kat rumah dia tahun lepas...

Jadi, petang tadi lepas kerja...aku pi service RO kat rumah dia..didapati ketiga-tiga filter kotor dan tersumbat...jadi tukar jer filter-filter tu...


Sistem ni merupakan sistem 50GPD Undersink...harga cuma RM1500 saja..maintenance cukup senang...cuma tukar ketiga-tiga filter yang bawah setiap 6 bulan..membrane boleh tahan 2 ke 3 tahun...

Tadi juga aku dapat balik laptop yang company bagi dulu...laptop tu rosak dan lepas dibaiki, HQ hantar balik kat aku...laptop ni agak ketinggalan zaman ler sikit...tapi guna jer lah...

Tapi dok tengok...display tak elok dah...Windows cuma XP saja...SRAM pun cuma 512MB saja...guna buat QA jer lah...yang lain-lain guna laptop sendiri...




2 ulasan:

  1. Mizal...blur kan sket product key untuk win xp tu. takut org salah guna.

    BalasPadam
  2. terima kasih atas teguran...maaf...terlepas pandang...

    BalasPadam

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...