13 Ogos 2010

Jalan-jalan cari makanan...

Catatan Ayah

Balik dari kerja tadi dah dekat 5:30 pm. Tak tau pulak teringin nak makan apa. Kebetulan nak ke CIMB Bank, ajak ibu dengan anak-anak ke Pasar Ramadhan Kuala Perlis. Cadangan tu nak tengok-tengoklah apa yang patut untuk berbuka.

Sampai Kuala Perlis, kakak pulak tak larat, pucat muka nampaknya...al-maklumlah..puasa..



 Adik dengan bangcik..macam biasa, asyik melompat tak kira waktu...baik kat rumah mahupun dalam kereta...

Last-last ibu sorang yang pi tengok apa yang ada kat Pasar Ramadhan Kuala Perlis...aku dok dalam kereta tunggu anak-anak...

Suasana pasar ramadhan Kuala Perlis...


 Suasana pasar ramadhan kat Kepala Batas Titi Chai...


 Beginilah suasana petang bulan Ramadhan selama sebulan...kemeriahan orang mencari juadah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...