21 Julai 2010

Trip ke HSB

Catatan Ayah

Hari ini aku buat tugasan QA test Mobile Fluoroscopy kat Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Star. Mesin ini dulunya telah rosak dan baru sahaja dibaiki. Jadi aku ditugaskan untuk buat ujian QA untuk lesen pengesahan penggunaan peralatan ini untuk setahun.

Seperti biasa aku ke sana dengan menaiki ER6n aku. Kali ini aku mengambil route melalui Kodiang-Jitra-Hutan Kampung-Hospital Sultanah Bahiyah. Masa yang diambil untuk siapkan ujian ini lebih kurang 5 jam dengan bantuan Syaiful.

Mobile fluoroscopy yang diuji

Selepas siap kerja tadi, ada jumpa Radzali Puniran, bekas staf Healthtronics Kulim. Beliau kini telah bekerja dengan syarikat yang membekalkan peralatan makmal patologi.

Tadi sempat juga menghubungi Nazri Bongor Kudong, kawan lama aku kat SMTAS dulu. Lama juga tak dengar berita dari beliau. Tapi tak berkesempatan untuk berjumpa dengan dia sebab dia berada di luar kawasan.

Petang tadi juga dapat berita yang mana isteri kepada Pijan telah meninggal dunia di HTF. Takziah diucapkan kepada Pijan. Semoga roh isterinya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...Amin.

Al-fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...