24 Jun 2010

Jalan-jalan Alor Star...

Catatan Ayah

Emak ajak pi beli kain untuk buat baju raya..Mula-mula ajak ke Kangar..tapi aku ambil keputusan untuk ke Alor Star..lebih tepat lagi ke Jackel..So pukul 1700hrs, kami pun terus ke Alor Star selepas aku balik kerja.


Jackel Alor Star ni baru buka. Sebelum ni cuma kat Sungai Petani saja. Bulan lepas ramai sungguh orang mai ke Jackel ni..mungkin sebab baru buka kot..tapi tadi orang tak ramai. Sekarang depa tengah buat sale sempena pembukaan kat Alor Star ni..

Mak pilih kain untuk dia dan adik Syuhada...


Ibu pun beli kain juga...


Selesai beli kain..cadang-cadang nak ke Tesco pulak...beli barang keperluan sikit. Memandangkan maghrib dah nak masuk..kami terus ke Masjid Aman...


Teringat dulu masa kat Sekolah Teknik Alor Star...kami semua jalan kaki dari sekolah sampai sini setiap hari jumaat selama 2 tahun...

Selesai solat..terus ke Tesco...yang paling gembira adalah bang cik dengan adik..dari rumah tak henti-henti kata nak ke Tesco. Apa yang seronok kat Tesco tu tak taulah...


Mungkin seronok dok dalam troli kot...


Tak dak apa pun yang dibeli...cuma pampers, beras, berus gigi dan sabun basuh saja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...