14 April 2010

Kenari...

Catatan Ayah

Hari ini lepas buat PPM kat Klinik Kesihatan Kangar, aku pi belajar motor kat IKMP. Hari ni, begitu juga hari-hari sebelum ini, aku bawa Virago 535. Selepas sejam buat latihan, aku ada bertanya kepada instructor bagaimana dengan tunggangan aku, menurutnya, tunggangan dah OK dan sudah tiada kesalahan lagi....hanya sedikit lagi latihan dan sedia untuk ujian sebenar.

Hari ni juga aku repair Kenari kat Long Boh. Rupa-rupanya bunyi bising dari enjin adalah disebabkan pemegang alternator sudah patah. Suruh Dik E repair dan dia ambil upah RM30. Esok tengok macam mana Kenari OK atau tak.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...