08 April 2010

Kelas Memandu...

Catatan Ayah

Hari ini aku melangkah lagi setapak ke hadapan. Tengah hari tadi aku telah mendaftar di Driving School IKMP untuk ambil lesen B. Yuran keseluruhan sebanyak Rm350. Kelas 8 jam tanpa kursus teori. Aku akan buat sungguh-sungguh dan insyaAllah bulan depan aku akan memiliki lesen B. Dan aku akan berusaha untuk membeli motorsikal ER6N.

InsyaAllah aku akan mula masuk kelas hari jumaat dari pukul 5~6 petang. Lepas tu akan ikut kelapangan masa aku. Lagipun tadi dah bagitahu Mat Noq yang aku akan pulang awal sikit untuk persediaan kelas.

Duit terhimpun untuk down payment dah RM7000...Perlukan lagi sekurang-kurangnya RM5000 lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan jejak dan ulasan...dan seboleh-bolehnya..tinggalkan nama anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...